סרטון תדמית לעסקים קטנים

סרטוני תדמית זה דבר חשוב לכל עסק, סרט תדמית בעיקר לעסקים קטנים, הוא כרטיס הביקור הרשתי של העסק שלכם וכלי הכרחי להעברת מסרים שיווקיים. 
לעתים קרובות פונים אלינו עסקים קטנים שמעוניינים בסרט אך בתקציבים צנועים יותר בהתאם לאפשרויות ולחלוקת המשאבים שלהם. 
לשם כך בנינו מוצר אומנותי איכותי שמתאים לעסקים קטנים כמו כפפה ליד. 
צפו בסרט של שי ותבינו למה סרטוני תדמית לעסקים קטנים זה האהבה שלנו
 

סרטוני תדמית לעסקים קטנים - קבלו 6 טיפים מעולים לשיפור המותג שלכם

אתם כבר יודעים כמה סרטון תדמית טוב יכול לגרום לעסק שלכם להמריא. יתכן שכבר יש לכם סרטון אחד או שניים או אפילו יותר. הכתבה שלנו תעזור לכם להבין אם הסרטון שלכם משרת את העסק שלכם נאמנה ומה בתכלס עובד בימינו.

הפקת סרטון תדמית לעסק הוא הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות!

אז אתם מוזמנים לדבר איתנו וביחד נדבר ונפיק סרטון תדמית לעסק שלכם שיקח את העסק ואת מערך השיווק שלכם כמה צעדים קדימה. עד אז אתם מוזמנים לקרוא את הטיפים שלנו ולגבש רעיונות ולדמיין איך סרטון התדמית שלכם יראה. 

איך משתמשים בסרטון לקידום העסק או העסקים שלכם? לפניכם טכניקות שונות שיכולת לעשות פלאים בשביל העסקים שלכם בעזרת הכלי אחד, מדהים והפשוט הזה – "סרטון תדמית" ולנצל את היתרונות הרבים שהוא טומן בחובו. בואו נצא לדרך.
נתחיל בכך שנספר לכם מה אנחנו יודעים על סרטוני תדמית לעסקים. 

אנחנו מציעים שש טכניקות שונות, פשוטות וזולות ליצירת וידאו אפקטיבי שהעסק שלכם יוכל לעשות בהן שימוש  ויהיה לכם לכלי עזר משמעותי לשיווק וקידום שייקח אתכם למקומות טובים. 

6 טיפים לסרטון תדמית לעסק

הציגו את עצמכם והסבירו מה אתם עושים

כמה מהסרטונים הטובים ביותר לעסקים קטנים הם פשוט להציג את עצמכם ולהגיד שלום. נסו להוסיף סרטון תדמית לדף הבית שלכם שמתאר בפשטות את מה שאתם עושים ואיזו בעיה אתם פותרים עבור הלקוחות שלכם. הקפידו שהסרטון תדמית יהיה באורך של 60-90 שניות, תהיו ענייניים, ברורים ואל תאריכו מעבר לזמן הרצוי, אתם לא רוצים לאבד את הצופים שלכם. סרטוני תדמית לעסקים חייבים להיות מדויקים.

אתם תמצאו שהרבה יותר יעיל ונוח להשתמש בוידאו ככרטיס ביקור אינטרנטי לעסק מאשר לנסות לדחוס את אותם ההסברים לטקסט ארוך בדף הבית שלכם … מבחינת הצופה או הגולש באתר שלכם האופציה של וידאו יותר נגישה ופחות מסורבלת מטקסט בעיקר בעמוד הבית של האתר. 

השילוב של שמע וויזואליה בסרטון הופך את התיאור של מושגים מורכבים להרבה יותר קלים להבנה.

אתם יכולים לנצל זאת על ידי הוספת כמה סרטונים מעמיקים המסבירים את פרטי תכונות המוצר שלכם או את השירותים השונים שאתם מציעים לגולשים באתר. אבל חשוב מאוד לזכור שיש מקום גם לטקסטים. תזכרו שוידאו הוא סוג של גירוי, תפקידו להיות חלון ראווה ולמשוך את הצופים להכיר בעסקים שלכם ולקבל עליהם רושם ראשוני טוב שיגרה אותם להעמיק יותר בחלק אחר של האתר ובסופו של דבר ליצור קשר 

המלצות וחוות דעת מצולמות של הלקוחות

העסק שלכם היום בנוי על מה שכבר עשיתם, ביקורות מצולמות של לקוחות בתוך סרטון תדמית לעסק תמיד ישדרו אמינות וקשר טוב עם הלקוח. הרבה סרטוני תדמית לעסקים בנויים על זה.
אם נתתם שירות טוב והלקוח מרוצה הוא יהיה הממליץ הכי חם שלכם,וזאת התדמית שלכם, אז למה לא לצלם את חוות הדעת שלו?
המלצות של לקוחות מרוצים תמיד יהיו יותר אמינות ואפקטיביות מסרטוני תדמית בהם אתם או העובדים שלכם מעידים על עצמם. יש חשיבות גדולה לביקורת של לקוחות בטקסט וישנה חשיבות גדולה אף יותר להמלצה מצולמת של לקוח מרוצה.

כוחם השיווקי של סרטוני הדרכה

אחת הדרכים היעילות ביותר למצב את החברה שלך כמובילה בתחומה היא יצירה של סרטוני הדרכה מעניינים הקשורים לתחום שבו אתם עוסקים. זה אומנם לא סרטון תדמית על העסק שלכם אבל זה בהחלט מוסיף לתדמית שלכם.
אלו יכולים להיות סרטונים של טיפים לשימוש נכון במוצר או דגשים על פרוצדורת עבודה נכונה, מתכונים, המלצות לעיצוב נכון ועוד…
בהקשר הזה אופציה נוספת מעולה היא יצירת בלוג וידאו עם תוכן רלוונטי לתחומי העסק. הפקת Blog יכולה להיות מאוד פשוטה וזולה, מה שדרוש זו רק מצלמת וידאו בסיסית, אפילו מצלמת מחשב ומיקרופון באיכות טובה. הסרטונים יכולים להיות על נושאים רלוונטיים לעסקים שלכם, עדכונים על מוצרים חדשים בעסק, תוכן טכני ועוד.
ככל תשתפו יותר ותצרו תוכן מעניין ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כך תמשכו תנועה גדולה יותר לאתר ולעסק שלכם ובנוסף המותג שלכם יהיה מוכר יותר לקהל הרחב.

ל- River Pools, חברת בניית בריכות בארה"ב, יש ספריה של יותר ממאה סרטונים המציגים את מומחיותם של העובדים ועונים על שאלות המחפשים על בריכות: כמה הם עולים, איך לתחזק אותם, כמה לכלוך יוצא בעת התקנת קרקע אחת ועוד. אסטרטגיית הווידיאו הממוקדת-החינוכית שלהם הכפילה את שטף הלידים השנתי שלהם.

עסק נוסף בישראל שעושה שימוש נפלא ומקורי בסרטוני תדמית הוא שייקול דיזיין www.shaycle.com חברה שעוסקת בעיצוב רהיטים מחומרים ממוחזרים. בסדרת סרטים נפלאה שהם מעלים לרשתות החברתיות הם מספרים באופן הומוריסטי ומעניין את סיפורם של חומרי הגלם מהם הם יוצרים את המוצרים שלהם, מומלץ לצפות. הם יצרו כבר כמה סרטוני תדמית לעסקים והם יכולים להעיד על כך ככלי שיווקי יעיל מאוד.

מתוך סרט תדמית לעסק קטן - שייקל דיזיין

סרטונים קצרים מהווי החברה/העסק

אז מה באמת מייחד את העסק שלך? המוצר? השירות? בחלק מהמקרים זה נכון אבל מה שבאמת מייחד כל עסק אלו האנשים שמתפעלים אותו. מה מתרחש מאחורי הדלפק, מאחורי השירות? אנחנו הרבה פעמים לוקחים נותן שירות על בסיס רגשי, על סמך זה שאנחנו מכירים אותו קצת יותר טוב, שכבר ראינו אותו בעבר, נחשפנו אליו כבן אדם מעבר למוצר שהוא מוכר או לשירות שהוא נותן.
תאמינו או לא, כיוון שהאדם משחק תפקיד גדול בהחלטה של הקונה שלכם כך יוצא שסרטון הווי הם בעצם סרטוני תדמית לעסקים קטנים ממש מוצלחים. קונים רוצים להתייחס למי שהם קונים, דבר שנכון במיוחד לעסקים קטנים. זה יכול להיות ההבדל ביניהם לחתום על עסקה איתך או עם עסק אחר. .
סרטון הוואי יכול להיות סרטון תדמית מעולה בכך שהוא מראה סצנות קצרות מהיומיום שלך בעסק, שיחה עם לקוחות או שיחה בין העודים. תיעוד משלוח שהגיע, סידור במחסן או סתם ארוחת צהרים משותפת. תזכרו את זה: לכו על האישי, אל תתביישו להיחשף, תשתדלו שזה יהיה סרטון תדמית מהנה וקצר, תשאירו טעם טוב לצופה והבנה שמדובר בעסק של אנשים נחמדים מעבר לכך שהמוצר שלכם סבבה.

איך הכל התחיל, שתפו את סיפור ההקמה של העסק

שוב, בסוף הכל אישי. לרוב לקוחות יתנו עדיפות לנותן שירות שהם מרגישים שהם מכירים אותו יותר טוב או מחוברים אליו יותר רגשית במידה כמובן שהמוצרים או השירות דומים לזה של המתחרים שלכם. 

סרטון תדמיתי קצר המספר את סיפור ההקמה של העסק, מי אתם, מה הייתה המוטיבציה לפתוח אותו, איך הכל התחיל, יכול לתרום מאוד לתחושה הזאת של חיבור רגשי. אנשים אוהבים להכיר וסקרנים לשמוע את הסיפורים האנושיים שעומדים מאחורי המוצר. 

בקיצור סרטוני תדמית לעסקים קטנים חייבים לדבר גם לרגש

סרטון תדמית מותאם לרשתות החברתיות

מיטוב וידאו לרשתות חברתיות

קיימות רשתות חברתיות רבות , לכל אחת מהן יש ייעוד שונה. יש צורך לעבוד יעיל ונכון, להבין איזו פלטפורמה מתאימה לשיווק העסק הקטן שלך ומה החוקים באותה הפלטפורמה. מה שבטוח סרטון תדמית עובד טוב בכל הפלטפורמות אם ההתאמות הנכונות.

  • אינסטגרם-  בדרך כלל מי שיעלה סרטון לאינסטגרם ימכור מוצר מתחום הלייפסטייל; אופנה, תיירות, מזון, תרבות. בנוסף אפשר להעלות סרטוני וידאו קצרים לסטורי, אלו פוסטים שימחקו אחרי 24 שעות. שימו לב שסרטוני וידאו באינסטגרם לא יכולים להיות ארוכים יותר מדקה. בכל מקרה אינסטרגם מספר מייצר תדמית ויזואלית צעירה ותוססת.
  • לינקדאין- רשת חברתית שמתמקדת בפן המקצועי- עסקי ופחות בסגנון חיים אשר מציעה תדמית עסקית. אם אתם משווקים לתחום העסקי, מעלים סרטים טכניים וסרטי הדרכה. יכול להיות אפקטיבי מאוד להעלות אותם ללינקדאין. 
  • פייסבוק- פייסבוק היא הפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר ומגוון אפשרויות הוידאו שהיא מאפשרת הוא רחב. אני קורא לפייסבוק "המגזין של החיים" הכל קורה שם, תוכן מכל סוג שהוא, פרטי, חברתי, פוליטי וכמובן גם עסקי. וזה בדיוק החיסרון שלה וצריך להיות מודעים לזה, פייסבוק היא לא רשת נישתית ולכן הקהל בה לא ממוקד. אם אני רוצה לפרסם לקהל יעד ממוקד יותר אבחר באחת מהרשתות האחרות. אז למה פייסבוק כן טובה? היא טובה לשמירת קשר עם לקוחות קיימים ולהפצת שם המותג שלנו מפה לאוזן. כלומר אם חבר שלי עשה Share או המליץ עליי אז גם החברים שלו יחשפו לעסק שלי. כמו כן אני רוצה להשאר כל הזמן בתודעה של אלו שכן עוקבים אחרי ולהזכיר להם שאני קיים ושהעסק עובד. 
  • אז איזה וידאו הייתי מעלה לפייסבוק? דבר ראשון כמובן בדף העסקי את כל הסרטים הרלוונטים. דבר שני עם יצרתם סרט תדמית לעסק שלכם, פייסבוק יכול להיות מקום מצויין לפרסם אותו באופן עקיפי לשאול את החברים בנימה אישית מה הם חושבים על הסרט תדמית שלכם? והאם הם מכירים משהו שהסרט הזה יכול לעניין אותו. כך תצרו שיח סביב הסרטון ואתם והעסק שלכם תכנסו לתודעה של האנשים הקרובים אליכם שיוכלו להמליץ עליכם בהמשך הדרך.  אבל בנוסף חשוב לפמפם על בסיס קבוע סרטונים בסטורי של פייסבוק, כאלו מההווי של העסק,ימי עבודה, עדכונים וכו'. כלי נוסף חשוב בפייסבוק הוא סרטוני הלייב. פייסבוק מאפשר שידור ישיר וזה תמיד מושך עניין ויוצר סקרנות בקרב העוקבים שלכם. מציג תדמית מאוד אותנטית. 
  • יוטיוב-  יוטיוב היא הפלטפורמה המרכזית להעלאת סרטוני וידאו, החשיבות שלה עצומה בעיקר למי שבונה על נראות בגוגל וזה בעצם רובנו הגדול. תנהלו ערוץ יוטיוב, תעלו את כל הסרטונים שלכם גם לשם ותנו חשיבות גדולה לטקסטים שאתם מוסיפים לתיאור הסרט. תזכרו שיוטיוב וגוגל חברים מאוד טובים ויש התממשקות קריטית בין האתרים האלו שהם כמובן באותה הבעלות. 

לסיכום - סרטוני תדמית לעסקים קטנים זה לא סיפור יקר

רוב האופציות שציינו במאמר הזה להפקת סרט תדמית לעסק אינן יקרות, הן ברות ביצוע בקלות ולעיתים אפשר לייצר אותן לבד. והם יעבדו מצויין לצד סרטון תדמית מקצועי שיכול לתת את הטון. וידאו הוא כלי עזר משמעותי ואפקטיבי בשיווק של כל עסק, בפרט של עסק קטן שרוצה להתרחב ולהפיץ את המותג.
השתמשו בו ככלי לתדמית, לשמירה על קשר עם לקוחות, לעדכונים על שירות ומוצר חדש, לסיפורים מהווי החברה, להדרכה.
ועוד רעיון אחד קטן לסיום; וידאו שאומר תודה ללקוחות שלכם. לתת ללקוחות להרגיש שהם מוערכים, שזה חשוב לכם ולא בנאלי שהם איתכם. זה יכול להיות סרטון אישי או סרטון כללי אבל הערך שלו יהיה רב. זו בהחלט לא צריכה להיות הפקה יקרה ולמעשה סרטון מחוספס וביתי נתפס כאותנטי יותר.
זהו מקווים שעזרנו לכם, שיהיה בהצלחה בשיווק העסק שלכם…

אתם כמובן שמוזמנים לעבוד איתנו, עם המקצועיות והניסיון שלנו וביחד נפיק ונצלם לכם תדמית.
אנו מפיקים ומצלמים סרטוני תדמית לעסקים קטנים באהבה גדולה. 

מתאים לכם?

הדמיית תלת מימד לחברת Fluence

סרט תדמית לחקלאות

סרטון פרסומת לעמותת איילים

תודה שיצרתם קשר

נחזור אליכם בהקדם האפשרי

בעל עסק?

בוא נעשה את זה פשוט

תשאיר את התדמית של העסק לנו!

הזדמנות לעסקת חבילה משתלמת הכוללת:

  • סרטון תדמית
  • צילומי תדמית
  • צילומי אווירה

בקיצור, כל מה שצריך לעסק חדש או לאתר אינטרנט

הצעת חבילה